Tokom proteklih pedeset godina istraživanja su značajno promijenila način na koji učitelji i naučnici shvataju kognitivne sposobnosti djece. Danas je opštepriznato da djeca predškolske dobi imaju vrlo dobro razvijene unutrašnje teorije o prirodnom i društvenom svijetu, čak su sposobna izvući složene naučne zaključke u vrlo mladoj dobi.
Veliko nam je zadovoljstvo što su djeca zainteresovana za nauku i otvorena su za otkrivanje i učenje o svijetu oko sebe.
Djeca mogu učiti na mnoge načine, baš kao i naučnici. Istraživanja pokazuju da postoji 8 praksi koje se odnose na to kako uče:
- Postavljanje pitanja i definisanje problema.
- Razvoj i korištenje modela.
- Planiranje i provođenje ispita.
- Analiza i interpretacija podataka.
- Korištenje matematičkih i računarskih znanja.
- Izrada objašnjenja i projektovanje rješenja.
- Početni argumenti temeljeni na dokazima.
- Dobijanje, procjena i prenošenje informacija.
Prema istraživanjima, inženjerski ili prirodni naučni eksperimenti mogu probuditi znatiželju učenika i motivisati ih za dalje studije. Djeca se ne bave naukom samo u svojim ranim godinama, već uče i bave se njom cijeli život
Kroz ta iskustva djeca razvijaju naučne interese, stiču znanja o temama i vježbaju naučne vještine, alate i korištenje jezika. Ovi rani ishodi učenja mogu imati pozitivne, dugoročne posljedice za djecu.
Želite li da vaše dijete otkriva svijet već u vrtiću? Zanimaju li vas inženjerska i hemijska zanimanja? Možda se želite igrati eksperimentima iz fizike? Onda izaberite Tinker Labs nastavu!