STEM i STEAM obrazovanje postali su moderne poštapalice koje obećavaju popraviti izazov pri podučavanju novih grupa vještina potrebnih za mijenjanje budućnosti. Ali što je tačno STEM i/ili STEAM, i što oni obećaju?
STEM spektar sastoji se od 4 predmeta i svih njihovih potkategorija. Međutim, mi vjerujemo da je uključivanje umjetnosti u STEM model potreba. Umjetnost daje ključan element u proces inovativnog razmišljanja koji se u umu događa holistički. Kada se radi o ovoj vrsti razmišljanja djeca su geniji, jer još nisu počeli svrstavati pojave u određene discipline. Zašto razdvojiti ključan dio procesa kako doživljavamo svijet (umjetnički) od obrazovnog pristupa koji je osmišljen kao meta-disciplina koja pomijera granice kreativnosti?
U Tinker Labsu razvili smo nekoliko programa za djecu 4-16 godina koji su osmišljeni kako bi obogatili i nadopunili njihovo klasično obrazovanje. Naš cilj nije učiti djecu ono što moraju znati kako bi prošli standardizirane testove, već uključiti njihovu urođenu znatiželju i nadahnuti ih da propitkuju svijet oko sebe.